Thursday, July 8, 2010

beberapa pengumuman

PENGUMUMAN:

bagi sesiapa yg berminat utk mohon matrikulasi,borang still available,bayar RM6 kt puan ros and jgn lupa daftar on9.

borang UPU (jgn tnye aku,aku pn xtau apekejadahnye mende alah tu) supposedly kluar within next week ataupun the upcoming week.bayaran blum lagi dimaklumkan.kalau xsilap aku UPU ni mcm college foundation,meaning ko pasti dah ko akan msuk college tu.

utk siapa2 yg nk join seminar SPM anjuran brita harian,pun boleh gak.tarikh dia 31/7 - 1/8.merangkumi 6 subjek: BM,BI,Maths,Addmaths,Physics,Chem.. within two days dia akan cover semua.bayarannya rm120.more info belilah brita harian setiap rabu/khamis,hehe.

and nk ckp skg ni Perfection Academy (kt KD seksyen 11,dataran sunway tu) tgh nk adakan intensive addmaths and chemistry.siapa2 yg berminat leh inform aku nnt for details about payments dan sebagainya.includes FREE SEMINAR in october.kalau join 3 months,bayar one shot,dapat discount.so cepat2 ya :)

tu je,thanks for reading jyeah.gudluck for trials people!

p/s: aku bkn promoter ala2 direct selling,wakaka.ni sje je nk share.

No comments:

Post a Comment