Thursday, March 25, 2010

buka tutup buka tutup dah 3 bulan.

salam semua.harap korang x kesahla penulis bhskan diri sbg 'aku' kan?org kata cam lagi ngam ho la kononnya kan.

rasa cam masa ni jealous kat kita kn?(jealous apekesejadahnya,ntah aku pun xphm,pdhal kitorg duk wuha wuhu buang masa an..5 aktif should be renamed 5 hyper,ktenye,hehe).pejam celik pejam celik dah pun 3 bulan kitorg jadi budak form 5 aka tyco of the school.banyak bende patutnya kita dh tau,tapi yg aku tgk masing2 still blank je,memang tak dpt nafikan spm ni mmg lain aa.kalu ko jenis baru nk bce,baru nak paham sehari sbelum peksa,mmg say good bye laa.tapi kitorg tetap remain cool bagai,mcm xde pape je.aku assume smua org start off slow,yela merangkak dulu lepas tu baru lari .

teruk sgt ke bm kami smp kene buat tutorial?aku xpnh dgr plak bahasa kne ade tutorial.maybe sbb standart bahasa kitorg dah naik,dah x mcm pmr dlu.since da mcm tu,fhm2lah markah kami mcmana.

tapi berlainan la dgn expectation cikgu cikgi thdp kami.yela,memangla 5 hyper ni antara 'kelas pertama',tapi kami pun manusia.ada masa akan fail.yang aku kureng skit bab TOV (take-off value) dan segala binatang hape tah tu.buat kitorg rse mcm lab rat,bahan ujikaji yg dianalisis siap ade graf smua.

ckp psl experiment,nasib baikla peka kelas kami dah setel.one down,more to go.still ada invention untuk EST,wallahua'lam la apabila ditanya perihal progress.kami memang berpegang teguh pada kata hikmat omputeh 'why do today what you can put off till tomorrow',hahak!

oklah,cukupla membebel.moga2 kita smua jadi underdogs yg akn men-surprise-kan smua org mse dpt result spm nnt.salam and happy friday to all.

-budak convent, http://poser-in-the-battlefield.blogspot.com

No comments:

Post a Comment