Friday, March 26, 2010

Nazir tu bukan ke nama adik kak nawal?

Nazir tu apa makanan ke macam sedap je.

Bila diorang sebut pasal Nazir aku tak tau pape sebab hari ni aku tak datang sekolah sebab aku nak menang Anugerah Ponteng tapi bila aku dengar je ayat "20 orang nazir akan berkampung di sekolah kita" serta merta bulu roma roma roma ula gaga ula roma aku naik sebab entah kenapa sebut je ayat tu terus aku teringat kat ...............

(jeng jeng jeng sound efek)



AHAHAHA Dementors dalam cerita karut Heri Poter HAH! Aku pun tak tau asal, damn you Kimia mess up my brain.

Aku terselamat daripada cengkaman Nazir sebab aku akan berlepas ke Tanah Haram minggu depan sampai minggu depan lagi satu. Doakan saya dan saya akan doakan anda (:

Oh HELLOGOODBYE semua kalau nak tahu siapa saya, tanyalah rejek-rejek sekalian, rejek manakah yang ada kilang buat airliur dalam kelas & juga di rumah sebab selalu datang lambat @ tak datang langsung aka ponteng weeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee

- esah tak kesah

No comments:

Post a Comment