Saturday, October 2, 2010

Exam - Perlu Ke?

-Study xpayah!
-Tinggalkan FB xpayah!
-Trial xpayah!
-SPM xpayah!

aku gila?ke kau yang gila,haha.. (ok lawak syok sendiri,shut up yana).xpayah mksdnya xsusah! cuba kita substitutekan xpayah = xsusah

-Study xsusah
-Tinggalkan FB xsusah
-Trial xsusah
-SPM xsusah

kan lebih afdal? -ya ya aku tiru XFM punya slogan,so? hehe.

"SPM ditangguhkan ke 23hb nov weh! ada masa lagi!" kata2 seorang munafik yg suka study last minet,biasalah,kita mmg mcm tu kan,suka bertangguh.(kita=kau),haha.stakat sebelum ni 22hb tukar ke 23hb pun kau nak kecoh ke,sempat lgi nk plan outing terbaru,konon merdeka from trial la,last kopek sebelum spm la,mcmla lps spm xdak masa nk jumpe.semua nk study the night before,kalau trial tu bolehla,stakat dpt tajuk dri 'sumber2' ehemfbdajalsmsemailehem pun da kita bangga gila.trial bolehla,SPM?kau nak hrpkn seminar?mmg BS ar..[bkn backstreet boys tpi tinja lembu jantan,sindri translate la macha] smua atas dasar usaha jugakla wei.skalipun ada sumber yg tepat,percayala ckp aku,sumber tu dgn kita2 skali akan binasa [kne sumbat dlm tong,kne bakar then cmpak dlm tasik dpn sekolah] mau?xmau kan?belum kawen kan? oops..i mean belum SPM kan?so xyahla hrpkan tips last minet ni,xsmestinya smua betul.kalau dpt tu rezeki la,tapi kalau xtepat cmne?kau nk saman turai ke,nk paksa dia mkn 8cookies ke,da tlmbt la.nasihat aku,utk trial kita da xleh wat pape,berserah jela.study je mana2 yg mampu but utk SPM,kita ada lebih kurang sebulan lebih lagi.xlama pun SPM tu,xsmp sebulan.xpercaya?

nah bg yg dangkal xtgk lagi jadual baru SPM (termasuk aku).kan kan?3 minggu je,trial pun lg lama gamaknya.lps tu,bebasssss... boleh plan outing apa smua,xde sapa nk larang dah.

sorryla geng,aku bkn nk membebel (tapi ada sikit dengki la korg still boleh kluar sdgkn aku kne terperap kt umah smp 15 dec,hehehe) just that aku nk kita smua score.prove to the teachers yg anti-Active yg kita smua ni hyper2 pn otak boleh pakai.kita bkn xpndai,kita kena usaha sikit je lagi.kena ingt,.. kalau kita xscore walaupun da study sparuh mati,bkn sbb tension,tpi sbb cara study xbetul.why not kita pakai masa yg ada dlm class waktu cikgu xde tu utk rectify kelemahan kita?kita try je...

konklusinya? haha.lu pikirla sendiri.good luck semua!

No comments:

Post a Comment