Friday, June 4, 2010

Berubah?



lama tak hapdet..sunyi plak blog ni,yelah kan,masing2 busy dgn exam ape smua and bloggers yg active plak hapdet blog sndiri jek.

straight to the point,aku rasa dah muak jelak da kan dgr stetmen2 klise' budak2 17 tahun malaysia yang bergelar calon spm.

' aku nak berubahla..xnak online.."
" aku nak berubahla,xmo tangguhkan keje.."

berubah berubah berubah sampai berbuah tgk statik je.masih cmtu,masih bising,masih sakai.

apa yg buat aku sedar ialah blog puan tang (xtaula korg da bce ke x..). latest blog post bernada kecewa emosiotnal beliau.teruk sgt ke paper kite wei? bkn ke mse tu kita..ops..xleh ckp.. bahaya.. maksud aku,kita xstudy ke mse tu? cuba ingt blik mlm exam tu kita buatpe.

makan?

fesbuk?

meset2?

usha2?

ataukah *bak kata esah* jadi kilang salivary amylase kt buku chem?

bagi yg da ketinggalan zaman leh bce blog bliau kt sini:
http://tangwansee.blogspot.com

haish... xtau nk ckp la.even cikgu nik da lain mcm,dia duk habaq mai kitorang ramai fail edmet.yg lulus leh dibilang dgn jari.in fact,bm karangan pun dah punah harapan .

*bak kte jerin - si high scorer wtf wtf bm* TURAIIIII PULANGKAN DUIT AKUUU..

perubahan sekadar propaganda budak2 aktif nk sedapkn ati cikgu2? hmm...it's about time we change for real.masih blum tlmbt,spm ade 100++ hari lgi,blum lgi trial,blum gerak gempur and blum program motivasi wtf smua tu.starting from now,aku rse kite ptt prove yg kita ni bkn propa je.

aku bkn nk bebel,aku ckp based on fakta.before it's too late.strive for the stars..

may the force be with you..heheh.

-yana

No comments:

Post a Comment