Monday, June 21, 2010

hari pertama?



06:55 am tengah fikir nak beli karipap ke roti sardin beza 10 sen - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

07:25 am hujan so takde perhimpunan tapi Cikghumiat tetap nak membebel tapi nasib baik takde ikrar hipokrit & hidup beradab - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

08:40 am kecewa dengan markah admet berdakwat merah & sebab hari ni takde PJ - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

09:30 am tahan mengantuk sebab dah berazam lepas cuti insaf taknak tido dalam kelas - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

09:45 am masih menahan mengantuk dengan cubaan menjadi annoying - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido ....." zzzzz *dah tido mungkir janji*

10:15 am beratur kat koperasi nak beli keropok ikan & 100 plus - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

10:35 am tengah dihalau naik tangga masuk kelas macam lembu masuk kandang - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

11.36 am tengah tido dalam kelas sejarah sambil mimpi sejarah dapat A+ sambil background music cikgu membebel pasal ibrahim yaacob - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

12.55 pm tengah mengaminkan doa budak form one hingusan - "Kalau tak, patutnya sekarang ni aku tengah tido lagi"

1.29 pm tengah tunggu loceng BALIK bunyi - "Oh ok sekarang aku baru bangun tapi malas nak mandi sampai magrib weeeeeeeeeee"

2.05 pm lapar gila masih tersangkut kat sekolah sebab hujan rintik2 tak boleh jalan kaki / naik moto balik rumah - "OMG RIBUT LAGI RIBUT LAGI RIBUT LAGI!"


SKULSUX. Benci tapi rindu ♥

Haah memang pun aku bela saka & isap dadah. & haah kita patut mulakan konspirasi untuk bunuh Convent secepat mungkin. & haah skrip The Pearl baru tulis tajuk. & haah Hazem Pilot Wannabe Tapi Salah Soalan Fizik Yang Ada Gambar Kapal Terbang baru balik daripada umrah di Hong Kong.

1 comment: