Sunday, August 8, 2010

kalau dah esah tu memang esah




Tak pernah ter fikir ke kemungkinan kalau batang hidung aku tak nampak kat sekolah tu mungkin sebab aku terlantar sakit? Koma? Atau pun dah inalillah dah pun?

Kenapa takde orang ter fikir?

Kenapa semua nak fikir -Esah budak jahat tak berdisiplin suka bangun lambat datang lambat tido dalam kelas tak pun ponteng terus je?
Stigma masyarakat tul, haktuih.

Tak pernah ke rasa ketidakhadiran aku tu diulit misteri?
Tak pernah ke terasa nak korban syiling turun bawah call aku pakai public phone tanya khabar?

Mana la tahu tetiba esok pagi kat perhimpunan ada pengumuman Kita telah kehilangan seorang rakan bla bla bla

Ajal menanti di mana-mana untuk siapa-siapa pada bila-bila masa :)

OK SAIKO haha fine fine fine tahu la aku selalu ponteng sekolah lalalala tapi hari ni memang aku sakit la ngehehehe.

No comments:

Post a Comment