Monday, April 12, 2010

kuno sekuno-kunonya


Skul sux sebab aku sangat la ketinggalan :(

Haish la the worst ever part is I didnt even get to be in this year's class photo! You guys could have waited tau. Dah la it's our last year :"( Dah la aku ni gila publisiti murahan wajib la kena ada gambar dalam MAJALAH SEKOLAH YANG TERAKHIR. Wtf. Am seriously considering asking Cikgu Badrul for a re-take hihihihihi OR Photoshopping my picture into our class photo, impossible is nothing kan? HMMMMMMMM

Doa depan Kaabah nampaknya belum nak dimakbulkan lagi sebab ---- aku masih tegar buat airliur dalam kelas. Time Sejarah tadi aku rasa mengantuk paling kritikal aku pernah rasakan! Sebab WEH AKU DAH BOLEH TIDO DUDUK!? Dah takpayah necessary to letak kepala atas meja & tido sampai airliur bertakung kat buku EEW. Gila doh aku rasa tu skil yang aku acquire kat Mekah hehehe. Korang pulak boleh bantai gelak kat aku everytime aku ter tido duduk sampai ter nganga pastu tersentak bangun. Fuh. Aku rasa aku macam sleep through the whole Sejarah class, sedar tido sedar tido sedar kejap2 je sampai rasa macam bab Malayan Union tu macam mimpi, hahaha.

Ah aku rindu perhimpunan hehe ingat kan kena nyanyi lagu negeri Negeri Sembilan tadi sebab Nogori juara FA cup kan hahahahahawtf. Ingatkan Cikgu Wisel Penamat tak datang tadi sebab tak nampak pun muka dia sebab malu Kedah kalah terus balik kampung hahahahawtf. Ah perhimpunan. Setiap pagi Isnin dapat dosa menipu free, sebab kena baca ikrar .........................

"MENCINTAI ILMU & PELAJARAN DENGAN SEPENUH HATI" -- !?! Macam mana nak sayang Kimia Fizik Bayo macam tahap sayang kat Johnny Depp?!?! Is that even possible??

"MENJALIN HUBUNGAN BAIK MESRA & HARMONI DENGAN RAKAN-RAKAN" -- Lucah.

dan sebagainya sebagainya. KORANG JOM LA AMBIK GAMBAR KELAS LAAAAAAAGISEKALI :{


No comments:

Post a Comment