Wednesday, April 14, 2010

muak jelik pelik


Udah udah la isu isu ni semua.aku dah jelik dangkal dengar cakap komen semua semua tentang pekara ni.tiada faedah kot kita buat semua ni.ruangan chatbox kan mnjadi penyebab dia?kan kan?yang si suka suka menyamar ni pun satu.Kalau tak suka ke,nak menggedik ke,nak gatai tangan ke jangan la cetuskan kontrobesi dengan kawan kawan.nanti bila bahasa bahasa kurang hajar terpacul dari mulut kami kami semua [ kecuali GG],mesti tuan punya badan GG marah kan,terasa hati kan?Then anda[GG] sendiri yang menyisihkan diri dari kami kami semua.Kalau tanak benda lagi teruk berlaku,Lebih baik GG diam je atau stop menyamar dan kutuk kutuk orang /caci/keji/hina/cakap cakap kat orang lain.apa guna cik Miat dah bina tugu emosi.pergilah habiskan marker kau tu conteng penuh penuh kalau tak cukup pergi beli cat dinding then cat kasi putih then GG conteng la puas puas.Ruangan Cbox yang aku letak tu bukan untuk mengherdik herdik orang lain tau?TUJUAN aku hazeem semua buat blog ni untuk berkongsi cerita dalam kelas,ulangkaji versi blog ke,atau apa apa catatan yang menarik daripada setiap orang.Kalau macam ni lah jadinya better kita takyah buat blog kan?buat apa nak buat blog kalau setiap post semua macam sundal merepek repek caci keji bajet hebat dan sebagainya.yes aku sedar aku pun sama jugak,so kita sama sama berubah agar mampu berubah.lepas ni diharap semua posting baik baik.OK GG kalau awakandakamu baca sila lah jangan buat macam ni lagi.Kiterg jugak yang dapat dosa kering,kau jugak yang dapat dosa besar.aku tau kau seronok buat macam ni kan?sebab aku pun pernah buat macam ni kat tempat2 lain :).tapi berpada pada lah ok.[aku cakap kat blogger yang bernama GG,buakn orang yang disebalik GG]
-hadzrinaqmal

1 comment:

  1. Gambar kau jadi macam tu mesti sebab pakai Googlechromesial tak leh resize gambar eeeeeeeeeeeeew

    ReplyDelete